Δευτέρα 21 Ιουνίου 2010

Party ...χωρισμού!


Ο χωρισμός είναι μία αρκετά επώδυνη κατάσταση για όποιον την βιώνει… Έχοντας αυτό κατά νου, προνοητικοί επιχειρηματίες από την Αυστραλία αποφάσισαν να προσφέρουν κατάλληλες υπηρεσίες στους απανταχού χωρισμένους, για να γιορτάσουν… την ελευθερία τους.

«Είναι φυσικό και, σίγουρα, κάνει καλό στην υγεία των ανθρώπων να απαθανατίζουν τη στιγμή που τελικά χωρίζουν από τον σύντροφό τους. Να γιορτάζουν το γεγονός ότι αφήνουν πίσω τους την παλιά ζωή, τα παλιά θέματα και ξεκινούν από την αρχή», λέει η ψυχολόγος Σάλι-Αννι Μακομαρκ επί του θέματος.

Το ίδιο υποστηρίζει και η γνωστή Αυστραλή τηλεπαρουσιάστρια Μπρόνουεν Φάλινς, η οποία μόλις χώρισε και γιόρτασε το γεγονός με άφθονη σαμπάνια.

«Το πάρτι χρειαζόταν για να με κάνει να συνειδητοποιήσω ότι η ζωή είναι μπροστά μου. Δεν είναι μια εκδήλωση αρνητική προς τον πρώην μου. Αυτό θέλω να το ξεκαθαρίσω. Χωρίς αυτά που πέρασα μαζί του, δεν θα ήμουν το άτομο που είμαι σήμερα. Και δεν θα άλλαζα τίποτε», είπε.

http://kosmonaytis.blogspot.com/

Εγώ βρήκα και την κατάλληλη playlist :



















Αλλά όπως και να το κάνουμε....,η αλήθεια να λέγεται...

Οι χωρισμένοι δεν γιoρτάζουνε ΠΟΤΕ!!! χαχαχαχαχα :p

2 σχόλια:

  1. Xorisame atzela?An nai traba na deis to kainourgio mou post.Aplos mporeis na tautistis me tin sxizofrenia mou !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Den xwrisa rr!!xtypa ksulo!apla ta evala epeidh teriazane me to post ;)
    thnx anyway pantws :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή