Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

10 top ατάκες ζευγαριών

Αυτός: - Γιατί δε μου το λες όταν έχεις οργασμό; 
Αυτή:- Θα στο έλεγα αλλά δεν ήσουν ποτέ παρών! 

Αυτός: -Απόψε πάμε έξω να διασκεδάσουμε λίγο. 
Αυτή: -ΟΚ, αλλά αν γυρίσεις σπίτι πριν από εμένα άσε το φως του διαδρόμου ανοιχτό. 

Αυτός: -Τί τα έκανες όλα αυτά τα λεφτά που σου έδωσα για την Λαϊκή; 
Αυτή: -Γύρνα από την άλλη και κοίτα στον καθρέφτη να δεις τί τα έκανα, παχύσαρκο γουρούνι!


Παπάς: -Δε νομίζω ότι θα βρεις άλλον άντρα σαν τον μακαρίτη τον σύζυγο σου. 
Αυτή: -Σιγά μην τον κοιτάξω κιόλας!! 

Σε τοίχο γυναικείων τουαλετών: «Ο άντρας μου με ακολουθεί παντού» 
Γραμμένο ακριβώς από κάτω:...
«Δεν την ακολουθώ!!!!» 

Αυτός: - Δύο εκατοστά περισσότερο και θα ήμουν βασιλιάς! 
Αυτή: - Δύο εκατοστά λιγότερο και θα ήσουν βασίλισσα! 

Αυτός: - Από την πρώτη στιγμή που σε είδα ήθελα να σου κάνω έρωτα σαν απελπισμένος. 
Αυτή: - Εεε λοιπόν, τα κατάφερες!!! 

Αυτή: -Τί θες να πεις με το να έρχεσαι σπίτι μισομεθυσμένος; 
Αυτός: -Δεν φταίω εγώ πουξέμεινα από λεφτά!! 

Αυτός: -Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φοράς σουτιέν! Δεν έχεις τίποτα να βάλεις μέσα! 
Αυτή: -Και εσύ φοράς παντελόνι έτσι δεν είναι;


via

2 σχόλια: