Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Έξυπνες και Σοφές Ατάκες (μέρος 2ο)


Όταν κάποιος σε υποτιμά,έχεις τη δύναμη να αποδείξεις ότι κάνει λάθος,όχι σε αυτόν,στον εαυτό σου.

Ξέρεις το όνομά μου
όχι την ιστορία μου
Ξέρεις την προσωρινή μου κατάσταση
όχι τα βιώματά μου
Ξέρεις τι λέω
όχι τι σκέφτομαι
Ξέρεις τις πράξεις μου
όχι τα κίνητρά μου...

Όταν νιώσεις ότι σου λείπω να θυμάσαι πως
δεν έφυγα εγώ...
εσύ με άφησες να φύγω

Το όνειρο κάθε κοπέλας είναι να έχει κάποιον που θα την πέρνει τηλέφωνο στις 3 το πρωί απλά για να της λέει πόσο την αγαπά..

Να κάνεις αυτό που θες λέγεται ελευθερία,
Να θες αυτό που κάνεις λέγεται ευτυχία

Ένας πραγματικός άντρας δεν αγαπά πολλές γυναίκες,
Αγαπά μια γυναίκα με πολλούς τρόπους..

Δέν άλλαξα ... απλά βρήκα τον πραγματικό μου εαυτό

Άν ήσουν ευτυχισμένος/η πριν τον/την γνωρίσεις,μπορείς να είσαι και αφότου φύγει.

Ονειρέψου το
Ευχήσου το
ΚΑΝ'ΤΟ!

Επιμέλεια: APW
angelaspinkyworld.blogspot.com