Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Σοφές & Έξυπνες Ατάκες


Έμαθα πως δικαιούμαι να κοιτάω τον άλλον από ψηλά μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσω να σηκωθεί.



Η αγένεια είναι ένας τρόπος επίδειξης δύναμης απο τους αδύναμους.


Μην χαλιεσαι που εισαι ΜΑΛΑΚΑΣ αν ηταν κατι δυσκολο δεν θα υπηρχαν τοσοι...!


Έχω την ευθύνη για ό,τι λέω,όχι για ό,τι εσύ καταλαβαίνεις...


Τα αντίο που πονάνε περισσότερο είναι αυτά που ποτέ δεν ειπώθηκαν
 και αυτά για τα οποία δεν υπήρξε ποτέ εξήγηση...



Μπορεί να μην έχω φτάσει ακόμα εκεί που θέλω όμως είμαι ένα βήμα πιο κοντά από κει που ήμουν χθες...


ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ : Η ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ....!


Όταν πήγα στο σχολείο ,
με ρώτησαν τι θα ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω.
Έγραψα... "ευτυχισμένος".
Μου είπαν, ότι δεν κατάλαβα την ερώτηση και εγώ τους είπα,
ότι δεν κατάλαβαν τη ζωή." (John Lennon)


Μου λείπουν μόνο όσοι δεν ΜΠΟΡΟΥΝ να είναι εδώ,
μα όχι όσοι ΔΙΑΛΕΞΑΝ να μην είναι!¨


Στον φριχτό κόσμο που ζούμε πρέπει με κάθε ευκαιρία να σταματάμε, για να σκεφτούμε ήρεμα κάτι παράλογο.


Η αγάπη είναι όπως ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνες γόβες.Ξέρεις ότι θα σε πονέσουν αλλά θέλεις να τις φορέσεις.


Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζει τον εαυτό του στον κόσμο.
Ο παράλογος επιμένει να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του.
Γι'αυτό ολη η πρόοδος στηρίζεται στον παράλογο...


Η λέξη "Ευτυχία" δεν θα είχε τη σημασία που έχει αν δεν υπήρχε η δυστυχία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου