Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Σοφές Ατάκες Για την Αγάπη


Ο εγωισμός είναι σαν τα ξυλοπόδαρα...Νομίζεις πως είσαι "μεγάλος" αλλά όταν θα χρειαστεί
 να τρέξεις πίσω απο αυτό που χάνεις...
θα σπάσεις τα μούτρα σου!


Tumblr_lwzyrxwagv1qfdwsio1_500_large




Στα αισθηματα μπορεις να επιβαλεις ΣΙΓΗ...
Δεν μπορεις ομως να τους επιβαλεις ΟΡΙΑ!!!



Αν γινοταν ν'άγαπησω
δυο φορες στη ζωη μου?
Την πρωτη φορα θ'άγαπουσα εσενα!!
& αν αυτο ηταν ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ?
Την δευτερη φορα θ'αγαπουσα το ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ!!!




Χρειάζεται να ερωτευτείς πολλές φορές για να καταλάβεις πως ερωτεύτηκες ΜΟΝΟ μία!!!!




Μπορείς να κλείσεις τα μάτια σου σε πράγματα που δεν θέλεις να δεις,
 αλλά δεν μπορείς να κλείσεις την καρδιά σου σε πράγματα που δεν θέλεις να νιώσεις....




Για να σε ερωτευτεί ο άλλος πρέπει να βρεις τροπο να μπεις στην καρδιά του...
άρα ξεκινάμε απο τα βασικά....πρέπει να έχει καρδια !!!




Ο χαρακτήρας μου κ η συμπεριφορά μου είναι δύο διαφορετικά πράγματα...
Ο χαρακτήρας μου είμαι εγώ...Η συμπεριφορά μου εξαρτάται απο εσένα!!!




Στη ζωη μου χρωσταω 2 συγνωμες:
Μια σε αυτους που με αγαπησαν και τους πληγωσα,
και αλλη μια στον εαυτο μου που αγαπησα οσους...με πληγωσαν...!




Η σιγουρια σου πως θα μεινω....μας χωρισε!




Το πρόβλημα είναι ότι αντί να αγαπάμε αλλήλους αγαπάμε ακαταλλήλους..!


angelaspinkyworld.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου