Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Έλληνας Βουλευτής : "48 λόγοι που δεν διάβασα το μνημόνιο"

#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί στη σελίδα 12 πέθανε η πρωταγωνίστρια και βαρέθηκα να το συνεχίσω... 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί τα βράδια ντύνομαι τροτέζα. 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί η Διαμαντοπουλου δεν εχει τυπωσει ακομα τα βιβλια #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί ειχε τελικο dancing on ice!
 #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί περιμένω και το sequel για να τα διαβάσω μαζί.
 #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί ειχα δει πρωτα την ταινια... 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί γιατί τις τσόντες μου αρέσει να τις βλέπω όχι να τις διαβάζω. #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί δεν θα κόβαμε ούτε cent από τους μισθούς μας... Οπότε δε μ αφορούσε... 

#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί δεν είχε glossy paper, Τζίζους. 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί είμαι ο τσακ νόρρις 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί, πού να σας τα λέω, στα χέρια μου το είχα & μού επιτέθηκε ένα σκιουράκι-νίντζα & μού το πήρε 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί ήθελα να πάει αδιάβαστο. 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί περίμενα να οργανώσουμε βραδιά μνημονίου με την Αννούλα και τον Ανδρέα, αλλά δεν ευκαιρούσαν... 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί το Mega έλεγε ότι έπρεπε να το υπογράψω. #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί διάβαζα το σενάριο του χόλυγουντ για τη ζωή μου κ την 17Ν. #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί είχα απόλυτη εμπιστοσύνη στον πρόεδρό μου και την εξυπνάδα του! 
#δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί θα καθαρίσει για μας ο Κουβέλης... #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί μου ειχε πει ο Γιωργακης πως το ειχε διαβασει ο Μιχαλης. #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί ποτέ δεν διαβάζω τα terms and conditions. Πώς κάνετε έτσι πια; #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί κανένας από τους συναδέλφους μου δεν το διάβασε. 
#true_story #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί η γραμματέας μου έχυσε όλον τον καφέ πάνω του και ντράπηκα να ζητήσω κι άλλο αντίγραφο! 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί είμαι μάγκας και το κέφι μου θα κάνω. #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί Μου αρέσουν οι εκπλήξεις
 #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί μου είπαν ότι δεν έχει Happy End και δεν μπορώ τις στεναχώριες. 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί έπεσα σε επεισόδια στην κηφισίας και με πλάκωσαν - τα σκεπάσματα! Έπιασε; 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί ήμουν στο πάρτυ του Γιάννη του Σλόου. #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί να το διαβάσω άλλωστε;; 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί μου το στείλανε σε Flash αρχείο. #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί έπρεπε να φτάσω το μαχαίρι στο κόκκαλο αλλά δεν έβρισκα το κόκκαλο
 #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί νόμιζα ότι θα το απαγγείλουν στη βουλή #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί φαντάστηκα ότι θα βγει και σε περίληψη. #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί δεν είχε καλές κριτικές 
#δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί θα ανεβεί το καλοκαίρι Επίδαυρο και θα πάω να το δω #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί είχα άλλες υποχρεώσεις: Να γυρνάω από κανάλι σε κανάλι για να το υπερασπίζομαι 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί δεν ειχε δώρο η συσκευασία και το πήρα #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί εκείνο τν καιρό κυνηγούσα επικίνδυνους ανήλικους με κατσαρόλες που χαλούσαν την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί ποναγε η κοιλιά μου (στον Βενιζέλο γιατί έπιασε η δικαιολογία;) #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί ήταν στα Αγγλικά. Helloooo! 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί είχε πολλές σελίδες με ψιλά γράμματα #δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί πήγαινα για πρωθυπουργός. Αυτά είναι αγγαρείες για συμβούλους και μαλακίες για αντάρτες 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί τα γάντια της στολής του batman δεν ειναι για ξεφυλλισμα #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί έτσι κ αλλιώς θα με ψηφίζατε. Ξανά και ξανά. Μου- χα- χα. #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί έχω βουλευτική ασυλία #beat_that #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί εκει που κοιτουσα το εξωφυλλο, πεταχτηκε ο σκυλος και το πηρε καλε κυρια 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί έκαναν πολλή φασαρία κάτι αγανακτισμένοι απ' έξω και δεν μπορούσα να συγκεντρωθω. 
#Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί είχε gossip girl νέο επεισόδιο και δεν μπορούσα να το χάσω. #Δε_διάβασα_το_μνημόνιο_γιατί μπορώ.....


filaki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου