Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Ατάκες ... !!!!!!


Tumblr_lpigh2igly1qbk4jro1_500_largeΌποτε οι άνθρωποι συμφωνούν μαζί μου, πάντα νιώθω πως κάνω λάθος...
Oscar Wilde


Το ενστικτο ειναι σχεδον παντα ο πιο εμπιστος και καλος ρουφιανος που μπορεις να εχεις..


Η καλη μερα, απο το προηγουμενο βραδυ φαινεται...




Όνειρα. Από τη μια ζεις αυτά που θα ήθελες να ζήσεις και 
απο την άλλη σου θυμίζουν όλα όσα δεν θες να θυμάσαι.



Μια σωστή ερώτηση μπορεί και να αξίζει περισσότερο από μια σωστή απάντηση..



Αν πράττεις σωστά κανείς δεν θυμάται...
Αν πράττεις λάθος κανείς δεν ξεχνά..




ΑΓΑΠΩ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΧΑΝΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ
Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ..........
ΑΓΑΠΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΑΕΙ
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ..



ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΟΥΝ.. 
ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ...



Οι σχέσεις είναι σαν τα σταυρόλεξα....
Λάθη & απαντήσεις συνήθως βρίσκεις στο επόμενο τεύχος...



Το καλό με τον αυνανισμό είναι ότι δεν είσαι υποχρεωμένος να ντυθείς κατάλληλα.
Truman Capote



Tο δικαίωμά σου να μιλάς.....
δεν περιλαμβάνει και την υποχρέωσή μου να σε πάρω στα σοβαρά.....!





Τόση εγκληματικότητα στη χώρα και κανεις να μου κλέψει ακόμη τη καρδιά..


Μην ζηλευεις τις ωρες που γελαω, θα σου τις χαριζα......αν ησουν μαζι μου τις ωρες που εκλαιγα!





Αγαπώ το φραπέ και το τσιγάρο....
Γιατι.....
Ο φραπές χτυπιέται για μένα.
Και το τσιγάρο καίγεται για πάρτυ μου






Φροντισε να φευγεις εγκαιρως...Καλυτερα να λειπεις, παρα να περισσευεις...!!



To σημαντικότερο σε μια σχέση δεν είναι να υπάρχει μεταξύ μας Χημεία... 
αλλά να μην υπάρχει ανάμεσα μας Γεωγραφία....!!





Η γυναίκα δεν ξεχνάει ποτέ τον άντρα που είχε στην ζωή της...
ο άντρας πάλι την γυναίκα που δεν μπόρεσε να έχει!








angelaspinkyworld.blogspot.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου