Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

ΑΤΑΚΕΣ ΦΡΕΣΚΕΣ ΦΡΕΣΚΕΣ ...!!!




 Ποτέ δεν ξέρεις 

πόσους φίλους έχεις....
μέχρι να νοικιάσεις ένα σπίτι δίπλα στη θάλασσα...!



Νταλάρας, Σαμαράς, Γκλέτσος. Καθε φορά που παραπονιέσαι οτι έχεις το μαλακομαγνήτη σκέψου και τη Βίσση και πάρε κουράγιο.



Όταν θέλεις κατι παρα πολυ όλο το σύμπαν συνομωτει ωστε να έχει τα ματια, τα ματια που λατρευεις. Ο γνωστος και ως νόμος της θέλξης.



Οποιος δεν με πάει κανένα πρόβλημα....πάω μόνος μου...



Η κοπελα μου λεει οτι ειμαι αδιακριτος.. Τουλαχιστον ετσι εγραφε στο ημερολογιο της.



Η άλλη έχει κολλήσει και βλέπει όλη την ώρα twilight. Πάσχει απτή νόσο του Πατκινσον..



-Γιατι οι γυναίκες έχουνε τόσα πολλά παπούτσια? -Οπως λεει και η παροιμία: "Ο διάολος έχει πολλά ποδάρια."



- Πώς έλεγαν την γιαγιά της Κοκκινοσκουφίτσας; - Κοκκινοσκουφίτσα!



Αν δ σ' εχει τσιμπησει κουνουπι σε σημειο της πλατης που δ φτανεις να το ξυσεις ουτε με ακροδαχτυλα δ εχεις νιωσει τι παει να πει καλοκαίρι..



Το κόστος των χωρισμών πρέπει να μετριέται σε θερμίδες..



Πήγα σε τράπεζα, είπα τη λέξη κατάθεση και με οδήγησαν στο δερμάτινο σαλόνι με welcome drink και πούρα Αβάνας.



Πίσω από κάθε υπέροχη γυναίκα κρύβεται ένας άντρας που κοιτάει τον κώλο της.



-Γιε μου που πας; -Η κόρη σου είμαι μάνα, πάω για λέιζερ στο μουστάκι...!!!!



Οι haters είναι σαν τα τζιτζίκια.Τους ακούς ΠΟΛΥ δυνατά αλλά δεν τους βλέπεις,και όταν περάσεις από δίπλα τους ΑΠΛΑ το βουλώνουν



Το ηλεκτρονικό τσιγάρο εφευρέθηκε γι αυτούς που κάνουν σάιμπερ σεξ.



Σεις που περπατάτε στην αμμουδιά με σαγιοναρα κ σκορπατε την άμμο πάνω μας, τελικά είστε εσείς που πηδατε με κάλτσες...



Mόλις ήρθαν τα αποτελέσματα της πιστωτικής μου. Η κοπέλα μου βγήκε θετική σε έλεγχο shopping.



Τα ΚΑΛΩΔΙΑ πίσω από το PC έχουν γίνει εκατομμύρια, έχουν μπλεχτεί, δεν ξέρω που καταλήγουν...Τράβηξα ένα και άρχισε να τρέχει το ΚΑΖΑΝΑΚΙ!!! 

Ποτέ μη λες : "Ουφ, βαριέμαι! Δεν έχω τι να κάνω!" όταν είναι κοντά η μάνα σου. Δεν υπάρχει περίπτωση να μη σου βρει αμέσως κάτι να κάνεις


Κάνω τη δίαιτα του φωτός.
Τρώω με το φως της ημέρας,
με το φως της λαμπας
και μερικές φορές με το φως του ψυγείου.. 

Με έπιασαν να παίρνω πίπα στον δικό μου σε δημόσιο χώρο. Ήθελα να ανοίξει η γη, να τα καταπιώ..



Εννοείται έχουν και οι άγγλοι τη φράση το μ**νί σέρνει καράβι. Γιατί νομίζεις βάζουν το ship στο relationship.



-Ποιος ηταν στο τηλεφωνο;
-Ο πρωην μου..
-Και τι ηθελε;
-Να τα ξανα βρουμε...
-Του ειπες να παει να γ@μηθει;
-Ναι, οπου να'ναι ερχεται..



Μερικές μη βγαίνετε έτσι απεριποίητες. Βάλτε ένα ρουζ, μια σκιά, ένα κραγιόν, μια μάσκα, μια σακούλα..



Η εκκλησία είναι κατά της ομοφυλοφιλίας γιατί λέει πως είναι κάτι αφύσικο. Και να περπατάς επάνω στο νερό δηλαδή είναι νορμάλ;



Που μένεις; -Φλοίσβο. -Έλα ρε. Ξέρεις καμιά μαρίνα;



Τελικά η μερεντα είναι η μονη αγάπη που δεν θα μας προδώσει ποτε...



Με πλησιάζει μια τύπισσα, λιποθυμώ απ' τη μπόχα. Μου συστήνεται, "χαίρω πολύ, Λίλα"... κρατήθηκα να μην απαντήσω "απ' το μασχαλίλα υποθέτω".



Μια φορά ερωτευτηκε ένας τούρκος μια τουρκαλα κ αποδείχτηκε πως δεν ήταν χαμένα αδέρφια,ξαδερφια, μπατζανακιδες,κ χώρισαν αφού δεν ταιριαζαν



Δεν υπάρχουν πιο αναβλητικοί τύποι απ΄τους τενίστες.Συνεχώς πετάνε το μπαλάκι ο ένας στον άλλον.



-Χαιρω πολυ. -Σιγα μη σκισεις κανενα καλσον. -Δε φοραω. -Αστειο ηταν. -Ουτε βρακι φοραω. -Γραψε το κινητο μου.



-Παίζεις μεν ταν μάτιαν, και γίνομαιν κομμάτιαν.
-Τι έχεις πιει ρε;
-Πάφο.



- Eχω κάνει μόνο μια μεγάλη σχέση!
- Πόσο μεγάλη; 
- E, θα 'τανε 7-8 άτομα..



Αν αγαπας καποιον αφησε τον να φυγει και αν γυρισει και σου φερει βαφλα σοκολατα,παγωτο και μπισκοτο σε αγαπαει και αυτος..


O Πανταζής στον Κωτσόβολο να αγοράσει TV,βλέπει μια SAMSUNG 60'' 3D HD, και αρχίζει "Το ωραιότερο PLASMA του κόσμου μωρό μου είσαι εσύυυυυ"



-Ποσο εχουν αυτές οι κάλτσες??
-6,66€
-Ο Χριστος και η Μανα του, αυτη ειναι του Διαβολου καλτσα!



"έχω αρκετά ρούχα,παπούτσια κ τσάντες, δ χρειάζεται να ξαναπάω γα ψώνια", είπε ΚΑΜΙΑ γυναίκα στον πλανήτη γη.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου