Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012

Ατάκες

Γυναικεία λογική: Θα αναστενάζω και θα ξεφυσάω μέχρι να με ρωτήσει, "τι έχεις?" και να απαντήσω "τίποτα" για να καταλάβει ότι κάτι έχω..! 

-Mε ειπε Χρυσαυγιτη. 
-Κι εσυ τι εκανες?
-Τον πλακοσα στο κσιλω ,των ιλιθιω...


-Έχετε σύνταγμα στην Ελλάδα?

-Ναι,αλλά βγαίνει μόνο σε πλατεία.


Βλέπω παππού στο μετρό να κρατιέται όρθιος με τα χίλια ζόρια κ θέλω να σηκωθώ απ΄τη θέση μου να του πω "μπράβο,παλικάρι είσαι"κ να ξανακάτσω..Ναι τέτοιος είμαι....!


Η σχέση μας έχει περάσει σε άλλο στάδιο.Ειρήνης και φιλίας.


2 ακόμα κοιλιακούς και θα έχω κάνει 2!


Μόνος στο σπίτι!Σκέφτεσαι:Θα κα΄νω πάρτυ σήμερα!!!

Πραγματικότητα: απλά κατουράς με την πόρτα ανοιχτή στο μπάνιο...

Έβαλα στο Google "Χριστουγεννιάτικες διακοπές στο Παρίσι" και μου έβγαλε το "Όνειρο ήτανε" του Αλκίνοου Ιωαννίδη....


-Με είπε αλλήθωρο

-Και τι έκανες?
-Τα στραβά μάτια...

Οταν κατουριεσαι και εισαι ακριβως εξω απ'το σπιτι σου, ολο το συμπαν συνομωτει να μην βρισκεις τα κλειδια..


Ώρες ώρες όταν δεν είμαι καλά θέλω να με κοιτάξει κάποιος στα μάτια να με πάρει αγκαλιά και να μου πει:"ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ"


Το άλλο το 17χρονο βγάζει για status "άντρες... πεταμένα λεφτά..!"
Τι σου κάναμε μάτια μου;;;Σε ξέχασε ο Άι Βασίλης;;;


Να μας πει κάποιος υπεύθυνα πόσο χρεώνεται κάθε αμαρτία γιατί νομίζω θέλω ρέστα.



angelaspinkyworld.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου